Lördag

Hejsvejs...

Ligger i soffan med en sovande stella i famnen <3 kollar på film och har en riktig slapp kväll *lovely*

Har jobbar i dag som vanligt =) när jag kom hem så plocka jag lite och sen åt jag mat.
la mej i soffan o somnade, både jag och stella sov i 2.5 timme haha..


ska kolla klart på filmen, sen duscha och kanske försöka sova..
Jobb i morgon igen.
sen efter jobbet ska jag möta mamma, slutar 16.00 o stan stänger 17.00 så ska försöka hinna med o handla lite julklappar innan de stänger =)
Mamma ska få parfym i julklapp så hon ska välja ut en hihi och sen ska vi kika lite ( de vi hinner haha )

Måste handla nya julpapper o sånt iallagfall.. Märkte at jag hade inte så mycket kvar från förra året haha..

slog in några i går :)

Fint va.. haha!! Fick ta de jag hade hemma:P



Hur går de med era julklappar? Jag har massor kvar och jag fattar inte hur jag ska hinna när jag jobbar hela tiden, men ska försöka ta lite i taget och hoppas på de bästa :)

Vilket väder vi haft de sista.. snö som blev liggandes, men sen kom de riktigt regnoväder.. FY!!!
Hoppas på snö på julafton iallafall, det är ju ett MÅSTE hihi..

skulle lägga upp ett ego kort, men de gick inte.. de hade blivit i fel format när jag la i de förut.. eller ja la in de på fejjan.. men vet i fan varför de inte funkar.. så orkar inte sitta med de nu.
så ni får inget ego kort haha..

Men nu kan få ett sött kort på en sovande stella i fönstret med tungan ute hihi



Nä dax o ducha kanske?

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är inte stressad över julklapparna, men desto mer över julkort! :)



Pöss

2011-12-12 | 00:52:50
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Sandra

I år byter vi inte julklappar med någon i familjen. Jag & Jimmie hoppar över det & sparar till en resa istället :) Våran egna julklapp!

Fin hon är Stella :)

2011-12-12 | 18:05:14
URL: http://saandraalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: