Mys!!

"Don´t judge, unless you know the story"

Hejsvejs!!

Har haft en riktig slapp dag verkligen..

Jag somna till och med på soffan i över en timme, även om jag hade sovit ut i dag.

Strax efter 18 mötte jag upp lina och vi gick och handla tacos och annat gott som vi skulle ha till vårat fredags mys.
Efter vi ätit så satte vi oss och kolla på baksmällan 2 :)
och jag kan nog hålla med de flesta som sett den, att den slog nog fan 1:an aså haha..
Håller ni med?

Trailer



Har precis slagit in simon och filips julklapp oxå.. nu måste ja som sagt försöka hinna handla de sista oxå :P

Stella ligger helt utslagen brevid mej o sover haha.. Hon var ju självklart med mig bort till lina och hon och smilla har ju busat massor =)
filma dom förut och den ligger på facebook ni som vill se ;)

Jag ska strax försöka sova, jobbar ju i morgon.
sen så kommer lina hit med smilla strax innan 06 i morgon bitti, Hon ska åka till ullered, så smilla får va här och busa medans lina shoppar loss och jag jobbar..

Hoppas ni haft en bra fredag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: