Söndag

Hello!!

Jag e sååå trött så detta blir inget långt inlägg innan ja kryper ner i sängen..

Jobbat 11.55-16.00 i dag och som alla andra dagar hade vi GALET mycket att göra. Så det e inte konstigt att man e helt slut när man kommer hem ;)

Efter jobbet mötte jag upp mamma. Hon skulle välja ut en parfym som hon ville ha i julklapp utav mig :)
sen gick vi även till BR leksaker och jag handla julklapp till adam.. Han kommer bli sååå glad för denna.. Det hoppas jag för den va dyr haha!!

Brorsan kom in till stan oxå o skulle hjälpa mamma o fixa ny mobil för hennes abonumang gick ut. Och hon fick en iphone såklart =)
Nu har alla de i familjen Hassel UTOM JAG!!! jag håller mej till min samsung galaxy S2 som jag e GRYMT nöjd med :)

Efter vi varit på stan så åkte vi till coop och handla.. Har nu även köpt julklapp till pappa ;) Blev en sodastream :P Den va nedsatt från 995 till 595 så jag slog ju till direkt :D
Ja bättre att man vet vad man får så man vet att personerna vill ha de =) Så ja pappa vet att han ska få den haha..

Nu har jag en del kvar, men får ta de på fredag när jag e ledig och fixa dom sista..

Sen har jag lagat mat, städat lite smått.. ja så nu e jag verkligen såååå trött =)

Jag har trott hela dagen att det är måndag i dag haha  :P


Nä dax o sova tror jag nu.

Puss o godnatt

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tacka vettja allt utom iPhones ;) haha Har bara hört att folk har problem med dem. Och jag är supernöjd med min HTC och vill ALDRIG byta känns det som nu (och nu har jag haft den i över ett år och fortfarande inte tröttnat, något som aldrig hänt förut!)



Pöss

2011-12-12 | 00:52:20
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: