all day long

ja jag har verkligen suttit vid datorn hela dagen och tv.

Har precis kollat på the reef.
Nej den va inte bra.. aså detta som händer i filmen har ju hänt och jag skulle aldrig klarat det.
Jag hatar hajar och hatar vatten när ja inte känner botten.

men näe den va faktiskt inte sevärd haha..

har precis tagit bort naglacket ja vissa inlägg på innan haha.. Ja va fan!!! skulle ta bort de jag hade gjort på tummen men då försvann de lite här och var så tog bort de :P
aja de va ju mest ett tidsfördriv.

funderar på och kolla på en annan film innan ja sover.
vad ska man annars göra liksom.
I morgon ska jag fan inte va hemma ifall.
Lina frågade om jag ville mysa med henne och hennes syskonbarn som kommer hem några dagar.
Hade varit sååå mysigt, men kan ju inte ta mej någonstanns ( när jag får fast jobb ska jag ta körkort)
och åker ja upp till hennes päron så e jag fast där. Kan ju liksom inte promenixa hem.
så blir nog att ja åker ut till mamma o pappa istället som ja brukar på fredagar.

På lördag åker brorsan o svägerskan till barcelona tror ja de va =) och är borta några dagar. så de ska dela upp barnen under dessa dagar. så blir nog att jag e kvar i ryd på lördag med o myser med simon o filip.

Nä inget skoj att skriva känner jag.
snart en hel dag utan facebook, men saknar den lite faktiskt ;) hihi

puss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Visst klarar man sig utan fejjan... Peppa peppa efter ett tag kommer du märka världens lättnad..sant faktiskt! Puss på rej

2011-02-18 | 12:53:28
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: