Dagen M

hejsvejs på er.

som ni vet så sa jag att jag skulle uppdatera sent i dag.

Försov mig i morses och missa första lektion, sen va det bara att stressa o kila till skolan.
Dagen har varit seg.
inga va typ i skolan i dag och jag va tvungen att va kvar för jag skulle göra prov kl 15.00

provet gick nog bra, känns som ett godkänt iallafall. *håll tummarna :P *

sen åkte jag direkt ut till mamma o pappa
vi laga mat och hela familjen va samlad
mamma
pappa
brorsan
jag
svägerskan
och alla 4 barn =)

kunde inte bli ett bättre avslut på dagen.

sen somna ja på soffan hemma hos mamma o pappa.
Jag har som sagt inte sovt något i natt, där av att jag försov mej i morses.
vridigt och vänt på mej.
det är så mycket nu ni anar inte.

jag har problem
två av mina vänner har problem

och det e bara jobbigt nu.

Va hemma hos mej igen runt 22.00 och då slänge jag mej i soffan o satte på BB såklart :)
aså nu händer de ju bara mer och mer
och va fan ser sanna i den där "grottmänniskan" seriöst.
Är man så blind i fyllan haha..
hon e ju inte heller speciellt vacker,. men ändå haha..

I morgon är jag ledig och då blir de att plugga hela dagen.
yttligare ett prov denna veckan.
i småföretagande B.. kill me!!


Me today





Blev grå ögonslugga i dag.

Nej nu ska ja ta mej en cigg och sen en varm dusch.. FRYSER :/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: