popular

hejsvejs igen..

så vad tyckte ni om kvällens melodifestival?
jag hade ju iallafall några rätt vilka som skulle vinna.

Eric saade va ju iallafall bäst i kväll, dock så påminner han och dannys låt och uppträdande varandra. Men ähh de funkar =)

jag har gått och blivit förkyld oxå... mmm ALLTID NÅGOT.
ont i halsen och täpt i näsan.. KUL!! har varit lite till o från några dagar nu men trodde aldrig de skulle bryta ut. men jojjomen varför ska inte du drabbas av något mer...

aja som sagt bara gilla läget och ta massa nässpray och dricka te och hoppas på att det FÖRSVINNER.

sover i ryd i natt med,
filip kom hit och ska sova här, men simon ville sova hos sina kusiner.
filip ligger i soffan och spelar på ipad och när han sover ska jag allt sno den ;) haha..

hur har eran kväll varit?

På lördag SKKAAAA jag ut!!!
fick lite partykänsla när jag lyssna på erics låt haha..
så vilken vill följa med ut?
sandra och lina ni är väl på iallafall=)?

sen skulle de va skoj o dra ihop några. =)

kollar ni på gay galan?
Det gör jag =) Men nu är de nyheter så ska passa på o koka te och inta soffan med en varm filt.

puss på er


Kommentarer
Postat av: Sandris

Räkna med mig :D

2011-02-19 | 23:24:45
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

Hade mer än gärna följt med och fest.. Men jobbet kallar. Så får allt "snällt hålla mig" till april. Fan nästan ett år sedan jag festade nu..?!??? Galet..!!! Puss

2011-02-19 | 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: