skjut meeeej

aså seriöst, denna smärta går inte beskriva.

har inte sovit ett skit i natt, de värker i hälen och upp på benet,
Jag vet inte hur jag ska sitta eller ligger. Hjälper inte med värktabletter INGET.

så ringde vårdcentralen nyss och de skulle ringa upp 13.25... fan det är en eveighet tills dess.
Jag kan inte gå alls på foten utan det är tårna som gäller med det spelar ingen roll för nu kan ja knappt stödja på tårna.
jag blir rädd!!

Mamma är orolig att det är blodpropp o jag vet i fan vad det är.
De va skillnad om man visste att man hade stukat foten men när en smärta from hell dyker upp från ingenstanns så blir man rädd.

jag vågar knappt andas...

hoppas på remiss till kss så de kan röndka (?) hur fan de stavas...

/Bella


Kommentarer
Postat av: Fanny

röntga tror jag..!? Usch då!!! Hoppas dom hittar vad det är och att det inte är något farligt!

2011-02-14 | 12:44:49
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Elin

Uscha! Hoppas du får hjälp snart nu! Låter inte alls kul. Stor kram

2011-02-14 | 13:58:35
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Linda Bladh

Men fy! hoppas inte det är en propp hålla tummarna kram

2011-02-14 | 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: