this day

hejsvejs igen.

mamma håller på och gör hemmagjord pizza *mums*
& jag har precis gjort våffelsmet =)
så ska strax göra ordning lite sallad till pizzan och sen ska jag ställa mej o göra våfflor som vi ska ha i kväll.
eller ja mest för min skull haha..

Men ska ju äta en tablett ganska sent och då måste man ju äta 1 timma efter man tagit den och då tänkte ja att jag kunde ta en våffla med smör på ( så äter vi i norge, någon mer som har smör på? haha ) istället för äta en smörgås sen..
skitdumt när jag går upp så sent för då tar jag sista tabletten vid 00.00 på kvällen/natten så skit dumt. Men men sen när jag ska tillbaka till skolan på måndag då blir de skillnad.

nu tar jag tabletterna

12.00
18.00
00.00

men när skolan börjar blir det

07.00
14.00
19.00

ungefär =) så blir bättre då =)

blir iallafall let´s dance i kväll
vilka hejjar ni på?



nej nu ska jag ta en tablett och sen hjälpa mamma med de sista.

vi hörs sen
då kommer kanske lite bilder

puss


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag & Nova hejjade på bagge men han blev ju inte så långvarig så nu är de nog Frank & Tina turner :-)

2011-02-18 | 19:58:49
Postat av: Fanny

heja Frank och Tina!! mest Frank!!! Gott med våfflor.. smör på har jag aldrig provat!

2011-02-18 | 21:53:59
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandris

Ja Frank & Tina är lätt bäst!! Dom hejjar vi på... :D Hoppas du haft en bra kväll! Puss

2011-02-19 | 00:04:22
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: