1 dag kvar

hejsvejs..

Åhh vad mätt jag är :P
Blev köttfärsås och spagetti i dag och resten för följa med i morgon.

I morgon är det första dagen på praktiken och nu börjar ja bli lite små nervös :P
Varför blir man alltid de?
Ska ju va på åhlens för er som inte läst de :) Ska nog bli skoj, men kommer nog va ännu mer nervös i morgon *tss*

I dag har jag städat bort julen :) Yes ni läste rätt haha, har sagt de fler dagar nu och i dag blev de äntligen gjort ;)
Känns skönt faktiskt, men liiiite trist oxå :P

Men kände att tiden kommer inte finnas i veckan när man går 10-18 för då kommer man va helt slut när man kommer hem :P

La mej 06 i morses o ställde kl på 13 i dag, 7 timmar borde göra mej trött i kväll :)
Men låg kvar i sängen till 13.30 o bara njöööt.
så vi får hoppas på att jag somnar i kväll.

helgen har varit lugn o skön för att ladda batterierna :)
Vad har ni gjort?

Blir en lugn kväll i dag med.

Nu ska jag faktiskt städa gaderoben, har en dålig vana att bara kasta in alla grejer så det ser ut som en bombnedslag haha..
Är ni likadana eller är det bara jag :P


jätte tråkigt inlägg. får se om ja har något roligare o skriva senare sen under kvällen

pusss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till imorgon!

2011-01-09 | 21:17:22
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det kommer att gå skitbra imorgon! Go girl!

Pöss

2011-01-09 | 23:10:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Ja,jag fattar inte varför man alltid ska bli så nervös för. Det brukar ju ändå släppa så fort man kommit dit om allt flyter på som det ska. Men det hör väl till kanske, alla känner nog samma sak! Lycka till imorgon stumpan, du får gärna höra av dig på rasten :) PUSSAR & KRAMAR

2011-01-09 | 23:33:38
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: