2011

Japps då va det 1 januari 2011 =) aså det e sjukt va åren går!!

Vakna för en stund sen och ska bara vakna lite först sen blir de dusch och sen åker jag ut till mamma och pappa och äter lite middag :)

Nyårsafton i går firandes hos familjen Landin =)
Maten va såååå god, trevligt sällskap och ja det va ett bra nyår =)

Jag i går



Den super goda efterätten




Lite utav folket :)



Jag & carro :D



Nyårsraket ( syns knappt jag vet hahah )





Ja så nyår va toppen och ja fick mysigt sällskap när jag kom hem i går oxå så kunde inte bli en bättre början på 2011 :)
somna vid 6 i morses och vakna 12 så 6 timmars sömn och jag e ganska pigg haha..
Men jag e tok förkyld och ont i halsen.. men wtf, ja överlever :P

hur var erat nyår?

Nej nu ska jag duscha o fixa i ordning mej så jag kan åka sen.

vi hörs senare i kväll :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack tack för en mysig kväll sötnos! :)

Pöss!

2011-01-02 | 21:27:30
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: