Åhlens

Hejsvejs

Nu har jag precis ätit lite middag. Kom hem för ca 30 min sen. Men mamma skicka med mig mat hem i går så behövde inte ställa mej o laga något så de va skönt =)

Har varit på stan hela dagen med sandra :D
Vi satt o fika på pims i över 2 timmar *sååå mysigt* va kul o se mitt hjärta igen, va ju 2 veckor sen vi sågs sist.
Tack för en super mysig dag gumman <3 LOVE U!!

Min sötnos



Sen va jag inne på åhlens och kolla om jag kunde ha min praktik där.
Går ju liksom ut på praktik nästa vecka redan och eftersom de varit jul nu och sen har jag varit sjuk och massa att göra i skolan så har ja inte varit inne o pratat med dom förens nu
och vet ni :D Jag va så välkommen hihihi.. KUL!!
ska bli riktigt kul o spännande faktiskt =)

så ni hittar mej på åhlens från v.2 - v.5 :D

Har inte sovit ett skit i natt, eller kanske 2 timmar HÖGST
åt nog för mycket sött i går för fy faan vad ont i tanden ja haft.. Aså de går inte beskriva känslan.
HEMSKT!!
Har inte kännt av den på över 2 veckor så måste va att ja åt för mycket kexchoklad i går kväll + julmust. MASSA SOCKER..
så får hålla mej ifrån socker PUNKT!!

Nu ska jag slappa lite o göra lite skolgrejer som ska va inne i dag o i morgon.

Va ju tänkt att ja inte skulle till skolan i morgon för att jag skulle åka till norge..
Men bestämde mej i helgen att ja inte följer med, dels för att jag va sjuk ( jag mår mycket bättre ) sen så visste jag inte om ja skulle få min praktik på åhlens och då behövde ja veckan till att leta en.
Men nu är allt löst, men väljer ändå att inte följa med..
får åka upp en annan gång.

så ska till skolan i morgon bara sen ingen mer skolan förens vi kommer tillbaka efter praktiken v.6 :D

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

Va kul mä Åhlens! praktiker ä ju superbra sätt till ex sommarjobb :-D

2011-01-03 | 20:04:45
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gå och laga tanden quinna! ;)



Vad skoj med praktiken! Jag hade prao där i högstadiet! ;)



Pöss!

2011-01-03 | 21:20:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Fanny

Åhléns, vad roligt! Då får du jobba med Johanna! Eller ska du vara där nere?

2011-01-03 | 22:23:17
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj, inte världens bästa bild kanske, haha fy! Det var super trevligt gumman, måste vi göra om snart! Kanske kan ses på fredag eller så? Bara va, behöver inte göra nått speciellt. Promenad på berget? PUSS<3

2011-01-04 | 14:33:15
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: