buried

jag e så trött nu så jag ska sova.
Har precis gjort iordning mat tills i morgon och de blev fetaost sallad *mums*

Ja kolla på en film nyss
Buried
och som jag egentligen förväntat mej så hände det inte så mycket, ska inget berätta ifall ni ska se den
men hela filmen gick ut på att de filma killen ALL THE TIME.
kunde ju visat lite utanför kistan liksom.

slutet va oxå väntat haha..
nej nu ska ja inte säga mer..
den får ♦♦ av ♦♦♦♦♦

trailer



Näe nu ska ja krypa ner i min bästa säng *love it*

Får se om ja har någon träningsvärk när ja vaknar i morgon, har "byggt" om lite på hem avdelningen i dag o burit o lyft tunga hyllor osv.
så har ja träningsvärk i morgon så e jag inte förvånad. Vem behöver ett gymkort? Bara att va på åhlens så får man ett träningspass *hihi*

Puss från mig


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men var den något att se då? Filmen?! Eller kan man skippa det? ;)

Pöss!

2011-01-19 | 19:19:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Sandra

Va skönt att det går så bra på praktiken iaf :) Men nu måste du ju f ta en paus ifrån byggandet med hyllorna tycker jag :P PUSSAR <3

2011-01-19 | 20:34:31
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: