Första dagen

hej på er.

Nu är jag hemma efter en dags praktik på åhlens =)
det har gått jättebra och fick ju va med johanna så de va skönt när ja fick höra de för då släppte min nervösitet direkt =)
varit sysselsatt hela dagen o nu värker faktiskt fötterna lite ;)
Men mycket skratt och gamla minnen har kommit fram i dag och de va kul :)

I morgon kommer ja nog va på nedanvåningen, men de ska nog oxå gå bra =)
Känns iallafall att ja fått en bra praktik plats och jag tror ja kommer trivas bra.

Hann ingen dagens foto i morses och nu är ja för sliten för o ta en haha..
så ni får stå ut :P tssss..

Nu ska ja äta lite, nackdelen med att man e hemma så sent att man ska ställa sig o laga mat för man äter ju bara lunch liksom.

Sen ska jag slappa resten av kvällen i soffan :) HÄÄÄÄRLIGT.

Nej har faktiskt inte så mycket mer o skriva.

Hur har ni andra haft de på eran praktik? Ni som läser från klassen då haha :D

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att de känns bra på praktiken gumman.. Hoppas de blir lika bra på nedervåningen <3 Kramar

2011-01-10 | 20:44:20
Postat av: Sandra

Ja denna gången har vi nog hamnat rätt båda två tror jag, för jag stormtrivs! Fötterna ska vi inte snacka om, fy fan vilken smärta, haha! Som du säger, man glömmer verkligen hur ont det gjorde..gaah!! Lycka till på dag 3 ;) PUSSAR & KRAMAR

2011-01-11 | 21:37:32
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Carro

Skönt att höra att du haft det bra. Puss

2011-01-11 | 23:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: