Fredag!!



Hejsvejs

Är på praktiken och det e redan fredag.
Jobbar till 18 och sen efter åker jag direkt ut till mamma o pappa och har myskväll <3
Det är något jag gör varje fredag och de kommer ja fortsätta med för det är så mysigt och skönt o ha en kväll i veckan som man umgås och har de toppen =)

Hur ofta träffar ni era föräldrar?

Anledningen till att de blir ett tidsinställt inlägg är att ja kommer inte ta med mig datorn ut alls i dag
ska ha en data fri dag tänkte jag ;)
Mamma o pappa har ju datorn, men den e segast i världen så den vill man inte ens sitta vid haha..

I morgon vill jag in till stan o kolla rean. Hoppas mamma e ledig, men tror att hon har ledig helg denna helgen.
sen ska ja förbi systemet IFALL det blir så att man går ut så man inte står där utan alkohol :P

Näe men då vet ni hur ja kommer spendera min fredag.
Vill ni träffa mej så e jag på åhlens mellan 10-18 ;)

Annars har jag en mobil så man oxå kan nå mej på ;)









Föresten, har fortfarande inte varit o beställt ny mobil.
kanske ska göra de ;)

Nej nu babblar jag bara känner jag.
Men ha en underbar fredag ! Det ska jag ha!! :D

Puss på er




Kommentarer
Postat av: Elin

Såg dig idag när jag svischade förbi, men hann inte stanna. Illa illa. <3

2011-01-28 | 16:53:29
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Sandra

Ja har en ensamkväll hemma idag. Ganska skönt faktiskt med lite "egentid" Ska du ut o shejka ass imorgon?? ;) PUSSAR!!!<3

2011-01-28 | 19:20:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: