Fredag

hello!!

Japps då va de fredag, och 1 veckan på praktiken är gjord. Har gått så himla fort.

Sitter just nu hemma hos mamma o pappa. Ska sova här i natt.
Vi har ätit pizza, grönsaker och dipp och kollat på let´s dance *lovely*

Tyckte ni rätt åkte ut?

Ska nog strax sova är hur trött som helst.
Men guuud va skönt de ska bli och slippa vakna till klockan i morgon ;) Ska ta mej en rejäl sovmorgon, de förtjänar jag haha :)
Sen vet ja inte va planen är i morgon.
Men vi ska nog åka iväg till en iredningsbutik på stallsiken o kika lite och sen får ja se vad ja gör på kvällen.

Me today



Har mitt nya läppglans på mej, looove it =)

sen blev det en brun ögonskugga i dag :)



Funderar på o kika på en film innan ja sover.
Sista saw filmen, men den ska ju egentligen va i 3D men va fan de skiter ja i, vill se den iallafall =)
Har en till o välja på men OM jag orkar kolla på någon så blir de nog saw.

Så hur har eran dag varit ni som läser?

Pusssss


Kommentarer
Postat av: lina

kul att de går bra på praktiken gumman..

Vi kanske kan ta o samla i hop några st o dricka lite vin o köra just dance eller nått i kväll..

2011-01-15 | 13:34:51
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Elin

Ranelid kunde åkt ut tyckte jag... Å andra sidan skulle hon ju knappast vunnit ändå så ja.. Det handlar väl om vem som har mest fans?! ;)

Ha en bra lördag!

2011-01-15 | 13:39:26
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: Sandra

Fin du är!!! Dagen var toppen :) Men gud va skönt det är med helg, sovmorgon är guldvärt! Saknar dig hörru! Fan, att jag aldrig kan ha rast samtidigt som dig:P Puss & Kram snutt

2011-01-15 | 15:38:07
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: