Hemligt

hej där.
Kl är MYCKET och jag ska blogga lite innan ja sover.
eller nej jag sitter ju o kollar på djävulsk romans så ska se klart den innan ja nannar kudden hihi..

Men får ställa kl i morgon eftersom ja vänt dygn nu så kommer jag va helt död när jag ska upp till praktiken på måndag så jag måste gå upp tidigt i morgon så jag e trött på kvällen
( Men känner jag mej själv rätt kommer ja säkert stänga av kl)

Har kollat på en film i kväll

Conviction
Den är en sann historia och jag tyckte filmen va bra. Inte skiitbra för den va liiite seg ibland. men absolut sevärd.

Trailer




japps nu kommer ni till rubriken
Hemligt ;)

Jag har skaffat ny blogg.. yesbox!!
MEN den är ingen annan än JAG som kan läsa den.
Den är lösenordsskyddad och adressen kommer ja inte heller skriva ut ifall ni försöker bryta er in ;)
Men den är till för mej och mina känslor och allt som hör till.
saker som jag inte kan skriva i bloggen, som är för personliga.
När jag behöver skrik och gapa och säga riktigt fula ord.

Ja då kommer den bloggen va den som får ta all "skit" hihi..
Jag starta den förut för jag va så arg o ledsen över en grej. En grej jag inte kan prata om så det hjälpte faktiskt o skriva av sig.
så de blir MIN dagbok :)



städa lite förut, men skulle ta bort julsakerna men fan ja orka inte.. så får göra de i morgon
(jaja jag vet jag har sagt 100 ggr att jag ska städa ut julen, men va fan :P )
De SKA göras i morgon ;)

Hoppas ni sover gott

pusssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va smart! :) Det är skönt att bara få skriva av sig, lätta hjärtat lite, även om det inte är någon som läser/lyssnar! Puss min vän!!

2011-01-09 | 12:27:28
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är skönt att skriva av sig :) Skriv i ett worddokument som bara ligger på din dator annars? Ännu säkrare :)

Pöss

2011-01-09 | 18:33:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: