inställt

hej hej!!

Jag e galet trött, sovit många timmar i natt men jag e så trött så trött!!
Hade en del att göra i dag, men jag fick skita i det.
eller iallafall för stunden, ska sätta mej med allt om några timmar när jag ätit lite o så.

När jag skulle åka hem från mamma o pappa så hann mamma ringa från jobbet o säga att bussarna va inställda.
så hon hade fått gått i regnet :( stackare.

så ringde pappa o fråga o mycket riktigt alla bussar inställda pga av att det e sjuuuukt halt ute och bussarna bara glider på vägarna.
så pappa va gullig o körde hem mej.

Det är så trist när detta händer för många som stod och vänta, men vi stanna faktiskt o se till dem att de inte kom någon.
så visst va vi snälla ;)
de ska nog komma igång nu på kvällen igen.
de håller på o saltar vägarna nu o så.


lite info för er som ska åka buss i skövde hahaha!!


Me today



Nä nu ska jag kolla om de finns någon bra film att tanka hem i kväll ( eller köpa host ,host )
blir lugnt som tusan i kväll, ladda energi för kommande vecka med praktik :)

Vad ska ni göra?

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygging! Klart vi ska ses under praktiken, ett måste!! <3

2011-01-09 | 12:23:32
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: