just the way you are

godmorgon.

somna halv 5 i morses. Jag o mamma satt uppe till halv 4 i natt.
först satt vi och spela till halv 3 och sen satt vi o prata lite om allt möjligt. Jag e så glad över att jag har min mamma. För det är bara hon som förstår mig.

Det är hon som får ta alla mina problem alla mina tankar.. ALLT som händer i mitt liv.
Jag jag pratar bara med min mamma nu förtiden.
Ingen av mina vänner vet något om vad som egentligen händer. och det tycker jag e skönt.
( fatta mig rätt)

Vakna vid 11 för jag bad mamma väcka mej, kan ju inte sova bort halva dagen och sover ja längre i helgen så kommer ja va helt slut på måndag.

Ska åka hem om några timmar.
Pappa jobbar och mamma ska snart iväg o jobba så ingen ide att jag e kvar här o glor :P
Så¨de första ja ska göra när ja kommer hem är STORSTÄDA.
herregud min lägenhet är upp o ner.
Man har ingen ork när man kommer hem på veckorna för man e helt slut och varje del i kroppen värker.
Så får ta tag i allt i dag.

sen ska jag bara ta det lugnt, kolla film och bara va!
Jag orkar inget och egentligen vill ja inget heller.. Jag e tyvärr inne i en sådan period nu som ja bara vill va själv.
Och bara slappa och inte tänka på alla andras bekymmer och problem ( har nog med mig själv )

och det är inget taskigt menat för ni vet att ni ALLTID kan prata med mig, men när de kommer grejer från höger o vänster och sen är jag själv i mitten så glömmer ja lätt av mig själv och att ja har en del saker nu som ingen kan förstå.

Ni kan gilla läget eller ni kan hata mig för det. Det är upp till er. Men så är läget nu och nu vet ni om det.

Gillar du mej inte för den jag är, så har du inget i mitt liv att göra heller.

Vad ska ni andra göra i dag då?

På torsdag ska jag till tandläkaren o dra ut en tand *gahh* börjar redan bli nervös haha..
Men ska bli otroligt skönt o få bort denna skit visdomstand för gott.
sen sja ja boka tid för och klippa mej.
yes nu är det dax o klippa av allt hår ( på tiden tänker de flesta säkert nu ) :P
Men jag trivs med mitt långa hår, men dax för förändring.
ska nog till o med bli rödhårig. =) (återstår och se )

I morgon kanske de blir träning med mamma =)

Gud va jag babblar på nu känner jag haha.. ointressant läsning men wtf.. MIN blogg, MINA tankar =)



Hoppas iallafall alla får en toppen lördag och njuuut nu att det är helg och vila upp er för kommande vecka ;) (ni som är lediga alltså) hihi.

Vi hörs senare ikväll

pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt det låter, mamma mys! Jag förstår dig helt...jag är inne i precis samma period just nu. Det är skönt att vara själv ibland & bara fokusera på det man själv vill. Det händer så mycket just nu så hinner knappt med själv....Pusss på fina du!<3

2011-01-22 | 15:41:34
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Dra ut en tand?! HUGHA!! =(

Jag hatar tandläkaren =(

Pöss

2011-01-24 | 00:20:39
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: