MTV!!????

hejsvejs.

Trodde jag skulle sova mycket längre i dag med tanke på att ja somna halv 5 i morses, men vakn 11 o va pigg haha.
så har suttit o glott på tv lite och vet ni då vad jag märker..!!!??
Jo dom har tagit bort MTV för mej... jag måste tydligen betala för den nu.. WTF eller???
Jaha så man måste tydligen skaffa box nu för att se den.

att jag e irriterad nu.

Sitter o laddar upp filmer från gårdagen, så ska lägga in dom =)

ps: skulle skriva att wendy inte va orakad under armarna utan de va ludd.. hahahaha..




I dag är jag lite " nere" I dag är nämligen årsdagen av min kusins död :(
För ett år sen fick ja det hemska samtalet som skakade om hela min värld. Att det redan gått ett år är helt ofattbart.
Att aldrig mer se henne har jag riktigt inte fattat än.
Jag tänker på dig ofta min fina kusin och jag hoppas du har de bra vart du än är.
Jag saknar dig så de gör ont :(
Önska att ja kunde vakna ur denna dröm och se ditt fina leende igen. <3 älskar dig!!

Kan inte ladda upp kort, så blir ingen bild på dej min fina :(



Ska strax göra mej iordning för jag ska hem till mamma o pappa på middag.
Mums!!

så dagens Me för ni se när ja kommer hem OM de går att ladda upp kort då.

Vad gör ni denna söndag dag?


haha Wendy och lina dansar :)



sofia och wendy :)



wendy, jag och lina =)




nej kanske ska göra mej iordning nu

puss

Kommentarer
Postat av: Helen

Samma hos oss.. Har icke MTV längre heller. Ur trist..! :-( Uch är de redan ett år sedan, skrämmande hur fort de går. Rip <3

2011-01-16 | 13:33:02
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tiden går så fort! =(

Kramas

2011-01-17 | 23:46:07
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: