När jag faller, faller jag hårt

Hej på er!!

Kom precis hem till min lägenhet igen. Har varit hos mamma o pappa sen i går.

Just nu slappar jag lite framför tv, det är tjenare kungen på 5:an ( har sett den ) men orkar inte byta kanal. Ska ju ändå resa mej upp snart o städa lite.
Har liksom inte blivit så mycket städ här eftersom ja nästan varit bosatt hos mamma o pappa =)

Sen har jag handlat lite gottit tills i kväll
grönsaker o dipp, pistage nötter, kaxchoklad =) mums!!

Ser ut och bli en lugn kväll iallafall!!


Ps: köpte nya leggings på cubus som ni säkert såg i ett inlägg häromdagen..
dock hade dom inte kvar några av dom ja brukar ha i bombull utan detta va ett annat matrial och fy fan, DOM GILLA JA INTE... sitter skit obekvämt :/
så får nog gå in någon dag i veckan o kolla om de fått in mina för dessa orkar ja inte gå omkring i haha..
ILLA va ;)

Inga roliga filmer på tv i dag heller, attans att de ska gå så segt och hämta hem med mobilt bredband.
Men får se hur ja löser de :P

Någon som har något bra filmtips ;)?

Nej nu ska jag sätta lite fart så jag kan slappa resten av kvällen sen..

Här kommer lite Me today kort ( rösta vilken som är bäst ) Ni vet nog hur de går till för JAG brukar ju göra detta i mellan åt :)

   

  

  


Haha gud va det märks att ja färgat håret när man tittar på de två sista bilderna ;)
Det va FAN PÅ TIDEN =)
Men vänta ju extra länge just för att jag ville bli ljus o få ur allt de röda, men nu är det ju som sagt kört igen. För det är rött i min hårfärg ja tog nu.
Men men :D jag behövde färga de och de känns såååå skönt :)

Nej nu ska jag städa :P

pussss

Kommentarer
Postat av: lina

du e ju lika fin som alltid... Ja riktigt fin färg e den jag har =)

2011-01-02 | 20:50:11
URL: http://liniz.devote.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar nyårsoutfiten! :D



Pöss

2011-01-02 | 21:26:32
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: D i v a

fin du är =)

2011-01-03 | 14:23:40
URL: http://nattensskapare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: