Nu är det dax för

fredags myyyyyyssss :P

Hejsvejs :)
Vad gör ni alla?
Jag sitter o kollar på let´s dance, eller nu e det ju paus innan utröstningen.
så passar på o blogga, har ju inte hunnit göra de på hela dagen.

Pappa hämta mej vid halv 8 så åkte vi till max o hämta mat *mums* Kände för flöt i dag för att ja varit duktig i veckan =) en dag ska ja ha iallafall att äta flöt på :P
Blev till o med chocklad(läs neger) bollar på praktiken med *tss* usch o fy bella :P

Har gått bra i dag med, men sista timmarna kändes de att de va fredag för man ville bara hem o veta att man slipper vakna till kl i morgon *lovely* Men ja säger de igen, vilken BRA praktikplats jag har =)
alla e bara sååå underbara och gulliga =)
Sara va snäll o lärde mej lite kassa innan ja skulle hem, fick till o med ta några kunder och de va skiiit skoj jue =)
MERA MERA =)
Men när chefen ska gå igenom de nästa veckan så får ja väl låtsas att ja inte lärt mej än ;) haha..

Nu kom mamma hem från jobbet så ska prata lite med henne.
eller de hinner ja inte för nu börjar let´s dance hihi

Hoppas iallafall ni haft en toppen fredag och jag skriver kanske sen.

Me today





Blev brun ögon skugga i dag :) och säger de igen ÄÄÄLSKAR mitt läppglans ;)

Nej nu börjar let´s dance

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: