shelter

Skiver ett kvällsinlägg innan ja nannar kudden :)

jag e så trött så blir de stav fel så vet ni varför hihi :)

Ska först svara på maddes inlägg ;)
sv: Ja jag funderar starkt på att skaffa stödstrumpor aså, för mina ben klarar inte av att stå upp 8 timmar haha.
så de va en bra ide, får kolla med mamma om hon har några på kss :)


har precis gjort ansiktsmask för att få bort döda hudceller, låter äckligt va :) Men den e jättebra!!!
Man ska göra de i mellan åt.
Jag lägger ansikts mask 1-2 ggr i veckan faktiskt.
Olika varje gång..

Funderar på om ja orjkar föna mitt hår innan ja kryper ner. Orkar ja ha lockigt hår i morgon :P
och sen vet ja inte om hårfärgen fortfarande sitter i så pass mycket att de färgar av sig?? hmm
vilka i- lands problem hihihi...

hahahah sökte på google på "hårfärg på kudden" för ja tänkte ja skulle sätta in en passande bild
Ja va dyker inte upp då? Jo MIN bild ja la in för ett tag sen haha

denna :)



tycker inte bilden passar direkt till "hårfärg på kudden" haha men men ;P

Såg en film nu ikväll

Shelter
( finns tydligen två som heter detta, så vill ni veta vilken ja såg så se trailen )

Filmen: Hmm ja vad ska man säga.
Den va väldigt konstig, overklig men ändå lite små läskig, dålig fast bra. Ja en knepig film.
sevärd? Hmm vet inte hahaha :)

Trailer



Håller på o hämtar hem 3 andra filmer.
Så håll utkik om ja kan rekomendera dom =)


Har huvudvärk som fan så fattar inte att ja ens orkar blogga =) Men vet ju att ni gillart så vad gör man inte för er hahahahaha :P

Men har inte ätit sen lunch i dag på praktiken.
Va inte hungrig när ja kom hem, och när ja laga maten tills i morgon så trodde ja att ja skulle bli hungrig men hepps.
Har ätit några morötter.
skärping bella, detta är inte bra.
där av huvudvärken säkert.

Men ska sova nu så ca 9 timmar sömn blir de om ja somnar diiirekt. Vilket ja vet att ja kommer göra =)

Får se om ja kanske åker ut till mamsen efter jobbet i morgon.. eller praktiken menar ja ju.
Hoppas ju givetvis att man kanske kan få extra på åhlens och försöka få in foten som 99% av alla som är där har fått :)
ja iallafall, åka ut till mamma i morgon o äta lite OM hon är ledig. Får ringa på lunchen o kolla.

Natti alla godingar <3


Kommentarer
Postat av: Helen

Stödstrumpor is the Shit..!! Har jag alltid på mig hur o sexigt de än må vara haha ;-)

2011-01-12 | 19:23:02
Postat av: Fanny

Kul att du trivs på praktiken gumman! Det känns väl sådär att komma tillbaka till Lidl och jobba, men det får gå så länge, tills jag hittar ett nytt jobb! Kramis

2011-01-12 | 21:16:29
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: