Ticko 1994-07-07 - 2011-01-24

I går vid ca 20.15 tiden somna ticko in.

Hela min värld gick under, jag fick ingen luft.
Jag hyperventilera o försökte "väcka" honom, men han va borta.

Min älskade plutt som skulle blivit 17 år i sommar.
Tänkt att han varit i mitt liv sen jag va endast 10 år gammal.

Jag är så ledsen och jag visste att något va fel i går, men han led inte utan han somna bara in.
Han vänta tills jag kom hem från praktiken kändes det som. för jag va hemma 18.30 och han dog ca 20.15.

vad ska ja göra nu?? det är så tomt och nu när jag kom hem så gick ja fram till buren som ja alltid gör.
Men ingen ticko som hoppa upp o stack ut nosen i mellan gallret.
Ingen som kommer bråka o leva jävel.
Ingen att mysa o gosa med i knät.

-Gråter-

Det va otroligt tufft detta. Min lilla plutt :(

Vi var o begravde honom på djurkyrkogården förut och han har fått sin plats och ja kommer titta till dej ibland det lovar jag dig <3

Sov hemma hos mamma o pappa i natt, men har inte sovit.
Har drömt om ticko och massa annat när jag väl somna. Men varit vaken mestadels och bara glott i taket o släppt några tårar.
ögonen är svullna och jag vill bara gå ut i köket o se honom sitta i sin bur och va nyfiken på vad jag gör.

Även om han bara är ett djur som de flesta kanske tänker, så var han så mycket mer för mej. <3

Har vartit hemma i dag som ni förstått för hade inte gått o jobba i dag, gråter från och till hela tiden
.
Sitter just nu med tårfyllda ögon och önskar bara att de inte va sant.
Han kan ju inte dö!!
Han kan inte lämna mig.
Jag blev genast väldigt ensam i min lägenhet, han var min lilla trygget här hemma. Någon att komma hem till liksom <3

Men nu har han det bra och hans bror chicko har väntat länge på honom <3

Vila i frid min älskade ticko <3 Tack för de 16 år vi fick tillsammans och jag hoppas du får de bra nu <3
Ska tänka på dig varje dag


Här kommer massa gamla kort ja hitta.













Ticko 1994-07-07  -  2011-01-24 <3

Älskar dig så finaste ticko!!!!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Lilla plutten - så söt och så fin! <3

Jag drömmer fortfarande om Hampus ibland, det försvinner aldrig, de har en del av våra hjärtan för alltid!

Stor kram!!

2011-01-25 | 17:32:58
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Elin

Vännen! Kan bara föreställa mig... 16 år är ju en evighet så jag förstår att det är tomt nu! Stooooor kram <3

2011-01-25 | 19:43:27
URL: http://blogg.mama.nu/mammaelin
Postat av: lina

jag lider verkligen med dig hjärtat shiiit du fick mig att börja gråta av att läsa detta. Kommer sakna lillplutten sååå mycket jag med. Är rädd för den dagen jag måste gå igenom detta själv men jag hoppas att de dröjer... älskar dig<3

2011-01-25 | 22:49:42
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: