bara jag??

Är det bara jag som är beroende av loka??
Jag måste bara dricka de, särskillt när de e så varmt.

cola va min drog i många år, men de förstör tänderna sååå mycket..
sluta dricka de och nu dricker ja de högst 1 gång i månaden..
Men loka är min nya drog ;) MUMS!!
förr hata jag kolsyrat vatten.. vet i fan vad som hände som fick o ändra mej ;)

gick bra o jobba i dag o tiden gick massa fort..
gick o handla efter ja jobbat, gjorde tacos förut.. men smaka skit..
för att de hade ingen krydda kvar, så fick ta en annan o den va INTE god.. så de förstörde hela maten tyvärr :(
efter ja hade ätit så skulle ja städa o greja här hemma..
men somna visst på soffan 2 timmar...

oooops ;)

nu är kl mycket, så får snabba mej lite innan kl blir för mycket så ja kan dra någa varv med dammsugaren.
sen ta tag i mitt diskberg :P

sen blir de nog bara slapp i soffan.
inget bra på tv, så kanske till o med sätter mej o kollar på en barnfilm hahaha.. ÄLSKAR barnfilmer :D


Me today



jag behöver verkligen klippa mej snart.. Ni som känner mej vet att ja har ogräs till hår och nu börjar de bli "långt" igen.. kan liksom inte fixa till de längre..
sen MÅSTE jag med stort måste.. färga håret.. Kan ju inte springa omkring såhär haha..
men ja står i valet o kvalet, därför ja inte fägat än.
Blir antligen blont eller så blir de rött =)

pussss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag med!! Loka Päron! Finns ALLTID i kylen, helt 12-pack med mindre flaskor - minst en om dagen ;)

Pöss

2011-07-10 | 20:29:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: