Fredag

hejsvejs..

kom hem för en stund sen.
jobbat 13.00-18.30 sen skulle ja till systemet för att inhandla vin så ja kunde unna mej i kväll..
men de stängde ju fan 18.. trodde de stängde 19 varje dag haha..
jaja :P

köpte en ny ring i dag oxå :)
fick tyvärr inte till något bra kort.. men den e silver/rosa :)
17 kr gick den på haha :)

sen fick vi reda på i dag vem som skulle få sofias vik i 4 månader.
min chef prata med mig o sa bra saker och att hon inte kunde välja mellan oss för att vi alla hade varit så duktiga o presterat så bra..
så hon fick gå på vem som hade varit där längst.
så tyvärr fick ja de inte :(
men de kommer nog nya chanser hoppas jag =)

pappa kom åkandes med bussen när jag satt o vänta på min buss som skulle komma.. han skulle ner o lämna av den o sen ha rast 1.5 timme så ja fick åka med o sen körde han hem mig =)
taaack :)

Ska laga lite mat här strax, sen får vi se vad jag gör..
ganska seg, men men =)
och ja jobbar ju hela helgen.


Me today



hoppas ni haft en bra dag och får en mysig kväll=)

ps: gjorde precis en god gärning ;)
va inne en kund i dag och efter en stund kom hon o fråga om vi hade fått in en bik bok påse..
tyvärr såg ja ingen och hon kände sig besviken.
men ja kände igen henne o kom på vad hon hette för en stund sen
vi hitta nämligen påsen lite senare sen
så ja leta upp henne på facebook och skrev till henne =)
ATT jag e en bra anställd.. håller ni inte med ;)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: