Kvällen

hela dagen har varit lugn.
har inte gått i många knop här inte ( men skönt som tusan)
slumra till på soffan tidigare i kväll

att ja sover ibland på soffan är pga av mina sömnlösa nätter.
På dagen är ja helt slut och trött och ibland kan ja inte hålla ögonen öppna..
Jag försöker sysselsätta mej så gott de går med saker så att jag INTE ska somna, men när man väl gjort allt som ska göras o man lägger sig i soffan så e det kört.

Har varit ledig i går och i dag och de har varit otroligt skönt.

skulle egentligen varit ledig i morgon med, men min chef ringde förut o fråga om ja kunde komma in o jobba i morgon. Absolut gör jag de =) men jäävligt lång dag 09.00-19.05 :P

sen jobbar jag ju som vanligt hela veckan, så nästa gång jag e ledig e på söndag.

Jag har så himla mycket o tänka på nu.
Är det inte det ena så e de andra, jag förstår mina sömnlösa nätter..
För alla tanker maler jag om och om igen när jag ska sova.

Tankarna..

- Hur ska jag lösa det där?
- Hur ska jag berätta de där?
- När ska de där fixa sig?

och massa andra grejer..

Vet att det inte är lätt för er att förstå allt som pågår, hälften av allt som pågår i mitt liv skrivs här i.
Mest för att de e saker som jag bara INTE kan säga eller berätta.

Sen tillråga på allt så kom yttligare ett "problem" i helgen...

NÄR TAR DET SLUT????

aja mest lite kvälls tankar.

ska försöka sova nu

puss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kram på dig också vännen! Hoppas att du får en fin dag på jobbet imorgon!

Pöss!

2011-07-05 | 00:47:58
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: