ojdå

godmorgon..

här sitter en sjukt seg bella, lite halv bakis och jääävligt trött!!

Hur va gårdagen? Jo den va TOPPEN hemma hos sara =) hade sjukt kul och tiden gick allt för fort. Tack gumman <3

senare åkte vi ner till stan vi skulle till husaren, jätte lång kö..
dock gjorde ja o sandra något ja fick ångra senare sen och ja skämdes så ja dog.
det va liksom inte värt de.. :/

men man lär sig av sina misstag anatar jag.

innan vi väl kom in på husaren så va kl typ 01 så va där inne 1 timma.
men hade skoj ändå ;)

Nu om ca 1 timma är det kalas för min prinsessa emilia <3
inte så sugen på o va bland massa folk i dag haha.. men va gör man inte gör sitt fadderbarn ;)

hur har eran helg varit då?

Här kommer lite kort från gårdagen :)

Sandra & Jag



haha okey



tokfior e vi :P



haha fan vad ja skratta, som ni ser :P



Jag & mina fina tjejer <3



min fiiina sara och en kille som jag tror kallas PC haha..



haha samling nere i hörnan ;)



okey :P



hihihi




haha men va hände här, pusskalas :P




träffa malin och lina ute med =)




varför ska man va som alla andra för, de e ju onödigt hahaha




nä nu måste ja skynda mej o slänga på lite smink o kläder

puss hej

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kul att ni hade roligt!

2011-07-18 | 09:57:00
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: