Onsdag

hej hej

kom typ precis hem.
va tvungen att cykla till affären.. så var tvungen att visa mej ute i dag :(
min näsa har blivit värre :( så kände mej som ett jävla monster och kändes som ALLA glodde.

träffa lina en snabbis oxå och sa hej.
kanske går hem till henne senare i kväll o spelar wii..
jag e så uttråkad nu och e less på att va inne..

skulle ringa vc i dag, men avaktar tills i morgon..
( ja jag vet att jag e bra på o avakta )

måste göra lite mat snart
men orkar inte, så blir nog bara några nudlar.

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Gumman, hoppas att du är piggare imorgon! <3

Puss

2011-07-27 | 23:23:45
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: