packa

hejsvejs...

har precis packat ner en ikea påse med tvätt..
Pappa kommer ju o hämtar mej om kanske typ 1 timma och jag ska sova ute hos dom.
så ska passa på att tvätta lite o så..

Hur de gick på VC i dag

2 sjuksköterskor o en läkare tittade på min näsa.
Ja och diagnosen va som ja och en del andra trodde som ja skrev tidigare.

De går ju inte att behandla och kommer alltid ligga kvar.
Men eftersom mitt satt sig i näsan så löper risken att ja skulle få de någon annanstanns typ lika med NOLL..
Så det känns ju skönt.
Läkaren försökte förklara för mej, att eftersom de har kommit i näsan så är de näsan som får ta smällen o resten av kroppen blir imun..
och de känns ju skönt..
För detta vill man ju inte ha någon annanstanns, men då kan ja ju känna mej trygg och ganska lättnad att ja fått de där ja fått de :P

Ska inskaffa en salva som ja ska ha liggandes hemma som jag ska smörja på NÄR ja märker att symtomen kommer, det e inte säkert att den hjälper för den gör inte de på alla.
Men skulle prova iallafall.

Men nu hoppas ja inte de kommer tillbaka på ett tag iallafall..

så är bara att vänta ut de nu och sen hoppas jag att jag kan visa mej bland folk igen haha..

Hoppas ni haft en toppen dag

Vi hörs i morgon

puss

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men vad är det för knasigt då? Herpes? Klamydia? Våra barn kan få det i ögonen och sånt och det är inget skoj alls =(

Puss puss!

2011-07-28 | 21:31:27
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag läser via Bloglovin och jag läste uppifrån och ner så jag hade inte läst inläggen innan jue! :)

Kramis

2011-07-29 | 13:27:40
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: