shopping

hejsvejs :D

hemma från jobbet nu, kom hem en aning sent.. Men hade lite o fixa på stan innan ja åkte hem.

I dag hade ja möte med min chef och fick höra många fina saker :D
Men andra ord gjorde ja ett toppen jobb :)

om 1 vecka eller 2 så får ja reda på om ja får vik:et i 4 månader.. Jag håller tummarna.
Men vi e 4 st som sökt det.. så ja jag tror ju tyvärr inte de. Men ja kan alltid hoppas.
Håll tummarna för mig nu mina vänner ;)


va ju på stan med mamma innan jobbet och de blev lite shopping.
jag va ju stressad för att ja skulle jobba, så ska in till stan i morgon och gå till systemet (inflyttingsfest i morgon wihoooo ) så ska passa på o kika lite i lugn o ro då ;)

Men detta blev det i dag

En brun tunika.. Inte så lång som på bilden ;) Från gina tricot






Mascara, Deo, Armband och halsband från Åhléns




En BH från H&M



Emilias present ( Hello kitty tält ) eller ja ett litet krypin tält ;)




sen även en annan sak till sara ;)

Nu ska ja strax göra lite mat, sen blir de soffan. Har huvudvärk så de kommer inte gå i många knop här hemma.

Ha en mysig fredags kväll

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Näämen va skoj!! Hoppas verkligen du får det!!! Håller alla mina två tummar, haha! Puss

2011-07-15 | 22:38:50
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Helen

ÄLSKAR DIG...!!!!!!!!

2011-07-16 | 08:58:05
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: