värre

hejsvejs..

snäääälla, kan någon annan va sjuk åt mej?
tror ja ska lägga ut på ams sida o fråga ;)

Nä men i dag är det värre än i går.. Visst va de dag 1 i går och i dag så e jag sååå förkyld.. Har tappat lukt o smak.
feber sitter i än, kroppen värker..
och sen en ret hosta som gör sååå ont.

yea yea this is life :P

Håller på o kokar lite pasta, måste ju få i sig något även när man e sjuk.
ingen matlust alls men men jag måste.

Gick upp kl 8 i morses för o ringa jobbet.. tappa rösten några ggr under samtalet haha, men fick fram de ja skulle säga.
va ju min sista dag i dag :(
visst ja kommer stå kvar som inringning, men inga fasta tider..
känns PISS!!

sen kl 10 decka ja i soffan o sov i 3 timmar!!

Hur mår ni då mina vänner??

jag ska nog sätta på en film snart, mer orkar ja liksom inte.

Helen tipa mej om en läskig film i lördags, så ja funderar på o kika på den när de är ljust haha..

hörs senare sen

pussss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj, vågar du se läskiga filmer själv. Det var modigt

2011-07-25 | 17:32:10
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: