vc?

hejsvejs..

Har suttit och pratat med mamma i tel nu i nästan 1 timma.
Jag e för de första såå uttråkad och sen mår ja bara sämre, ville ha mammas råd lite.

I morses när ja vakna kände ja mej helt okey..
Men under dagen blev det värre..
Jag e numera inte bara förfyld och hostar utan har även (antagligen) fått bihålsinflamation eller hur fasen de stavas.. har även värk i örat på samma sida som ja har i bihålorna, de hänger tydligen ihop.,. Men känns nääästan som öroninflamation..
ont som tusan gör allt..

huvudvärk, mår illa och sen sist men absolut INTE MINST.. är att ja ännu en gång fått tillbaka min infektion i näsan.. den börjar nu bli sådär röd, svider, pulserar, bildas vätska under huden osv..

för er som inte vet så får ja denna infektion 1-2 ggr om året och nu har ja inte haft de på 1 år så va väl dax nu.

så i morgon blir de nog att ringa VC och kolla om jag behöver komma in.
så de får ta en titt på näsan ( har aldrig sökt för de innan) så kan va bra o få ett svar på vad det kan vara.
sen kolla örat o bihålorna..
ja iallafall ringa o rådfråga vad de tycker..

ja som om de liksom inte räckte med att bara bli förkyld.. utan ALLT kom på engång.

Kommer inte kunna visa mej ute nu på 1 vecka..

LIFE sucks sometimes..
Ps: ja jag vet att de finns de som har de TUSEN ggr värre än mig just nu, men jag har rätt att gnälla av mig jag med ;)

Min blogg är väl inte så rolig att läsa nu eftersom de mest står om hur jag mår.
Men bloggen är min vardag och detta är min vardag just nu.

Blir inga kort framöver så ni får stå ut med "gamla"

Pappa va här förut med mat... hade inte ätit på 24 timmar och de sista ja fick i mej i går på hela dagen var en liiiten skål med pasta..
så va inget och hurra för...
Men så länge man dricker så e det okey.

Men åt iallafall förut, sen sov ja 1.5 timme..

nu blir de nog en film.

Hoppas verkligen ni andra mår bra? och ingen sjukdom drabbar er ;)

Puss



Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Men stackare!Lät inge skoj du :( Krya på dig, kram.

2011-07-26 | 23:27:22
Postat av: Sandriis

Neej, stackare! Har den skiten kommit tillbaka :( Klart du har rätt att klaga:P Jag skulle inte vilja byta med dig. Bli frisk nunununu!! PUSS<3

2011-07-27 | 15:08:18
URL: http://sandriiiis.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att du äter ändå gumman, krya på dig!

Puss

2011-07-27 | 23:24:22
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: