Veckans planer

Borde sova..
ska upp kanske vid 08.30 i morgon.
som ni KANSKE läste innan så ska jag o sandra i väg och sola o bada i morgon :D
senare på kvällen blir de nog att ja åker ut till ryd för min moster och mina 3 kusin barn från norge kommer =)

så de va måndagen =)

Tisdagen är planen att åka in till stan och försöka hitta mej en klänning till dopet som är på söndag.
Adam ska döpas =) inte en dag försent haha.. Han e ju bara 9 månader haha ;)
Men bättre sen än aldrig :P

sen så har ja massa fika inplanerat i veckan.
sara och jag ska försöka hinna med en efter hon jobbat någon dag.
får se om de blir onsdag el torsdag. KUL =)

Ska även boka in en med johanna i veckan, vet att hon e ledig på torsdagar så får se om de blir då =) KUL =)

sen har jag en innestående med ida som vi skulle ha tagit nu när jag varit sjuk.
så ska messa henne oxå och se när de passar =)

sen på lördag har emelie examens fest så blir att gå dit en sväng, får se om ja festar eller håller mej lugn ;)

söndag har ja dop för adam =)

åhh just de, ska även träffa svägerskan på torsdag o hjälpa henne att baka muffins =)

så yes fullt upp :)
Men nu har ja varit instängd så länge så ska bara bli gött o träffa folk igen ;)

Så nu vet ni hur veckan ser ut, vill ni ses kan ni bara höra av er, så kanske ja kan klämma in er någon dag haha :)

pussss


Kommentarer
Postat av: Helen

Härligt att ha fullt upp..! Svårt att få till allt ibland. I KNOW ;) ja du Bella, bloggen får bli pausad en stund nu.. Pallar inte. Men vem vet kanske kommer tillbaka. Mycket som behöver tas tag i så ja.. <3 Love u vännen

2011-08-01 | 09:36:51
URL: http://helencarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: