B E L L A

1. Vad heter du? Bella
2. Ett ord på fyra bokstäver: Ball
3. Flicknamn: Becky
4. Pojknamn: Benjamin
5. Yrke: Bartender
6. Färg: Blå
7. Klädesplagg: Blus
8. Mat: Bruna bönor & fläsk
9. Sak i badrummet: Badkar
10. Plats/stad: Barcelona
11. En orsak att vara sen: Bilkö
12. Något man skriker: Blääää
13. Film: Bring it on
14. Något man dricker: Blåbärssaft
15. Band: Black eyed peas
16. Djur: Björn
17. Gatunamn: Bergvägen
18. Bil: BMW
19. Sång: Be there
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Brännboll


godmorgon ;)
Hade tråkigt så gjorde denna haha. eller ja har inte gjort den utan kopierat den från en annan :P
Allt ska börja på din första bokstav.
så om ni har tråkigt så gör den med :P

La mej tolv i går för ja hade sååå ont i huvudet och sen var jag trött oxå.
så somna nog ganska fort och vakna kl 09.
så nu känner ja mej utvilad och kl 11.55 är det dax för jobb.

Vad ska ni göra för skoj i dag?


fick mitt roliga i dag oxå, va tvungen o släppa fram den lite.
Men fy fan jag hatar de.. Man känner sig större och fulare än någonsinn *bläää*


ska hem en snabbis sen efter jobbet och sedan åker ja nog ut till ryd.

hahaha gissa vem som kommer till Taket på bogrens  i kväll?? kan ni gissa? Inte??

G U R K A N

hahaha okey!!


nä nu ska jag nog äta lite frukost och sen göra mej iordning..

puss hej


ps: nu har ja gjort hedern så att den är en "tillbaka" länk..
så går ni in på ett inlägg så e det bara klicka på headern så kommer ni tillbaka till start ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: