ett klart

hej igen..

måste det regna??? visst jag är ändå inne, men gick precis till affären o jag hatar att få regn på mej :/

ska strax ställa mej o göra lite mat, blir tacopaj fast med tacochips i botten istället för pajdeg ;)
suuuper GOTT :D
sen ska ja flöta massa annat gott i kväll.. mm brukar äta gott på fredagar istället för lördagar :)
FREDAGSMYS you know hihihi...

Har gjort klart en uppgift utav alla jag har, skicka in läxan tidigare i dag som är tills på måndag.
så en sak mindre, bara de stora grejerna kvar.
Men ska äta och kolla på film och bara va i några timmar.. sen så i kväll/natt kommer ja sätta mej med projektarbetet lite..

vad ska ni gör för skoj i kväll??

tycker synd om alla studenter i dag som fick regn på den bästa dagen i ens liv.
tänk er, det är 8 år sen jag själv stod där och hade MIN bästa dag :D
sjukt va tiden går!!!

somna på soffan förut i 2 timmar..
ja somna tidigt i går och fick minst 7 timmars sömn inatt, men ändå va jag heeelt slut när ja kom hem

vakna upp med världens huvudvärk och tandvärk..
men efter en treo och lite luft är huvudet bättre iallafall!!!

nä dax o fixa mat kanske :)

puss




Kommentarer
Postat av: Sandriisen

MUMMMS med tacopaj!! ;)

2011-06-10 | 20:15:15
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: