kväll

hej hej igen.

ligger i soffan o äter chip och non stop *mums*
skulle ätit de i går, men va så mätt efter ja hade ätit och de satt i hela kvällen.
så unnar mej i dag hihi ;)

Har pluggat från 12-18 i dag och mitt huvud e helt fucked up nu haha.
men har gjort klart alla kap i småföretagande b så i morgon när ja kommer hem från jobbet är det bara att plugga in allt.
de mesta fastna i dag när ja satt så länge som ja gjorde :P
Skulle börja med mitt projekt med ja känner att ja orkar inte de, får se hur ja känner längre fram

gör ja inte projektet så får ja inget betyg :/ så MÅSTE göra det.
Men frågan är när sista dagen man kan lämna in de *stressss*

hur har eran lördag varit?


sen är det en annan sak som ja går o tänker på konstant, något som är jobbigt och vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Men löser sig säkert.

sen vill ja bara påpeka att jag vet att jag är dålig på och höra av mej och dålig på att komma på saker.
men när man pluggar sååå mycket på sååå kort tid så finns inte tiden.
jag försöker så gott jag kan, men de räcker inte alltid till..
jag hoppas att allt blir bättre när ja e färdig.
men just nu prioterar ja de som är viktigt för tillfället.
förlåt, men så är det :(

puss

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Jag tror att tisdag morgon är sista dagen för projektet, iaf Niklas ämnen. Men Peter ger nog dig ett par dagar till tror jag. Hoppas provet går bra imorgon gumman! PUSS <3

2011-06-12 | 12:15:57
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: