kvällen

hej igen..

ja jag har mest sovit bort hela denna dagen.
shit, aaaldrig mer alkohol hihi :P ( fast så säger man alltid när man e bakis )

tog iallafall på mej o kila till affären och varje steg ja tog så trodde ja att mitt huvud skulle sprängas..
så de gick inte speciellt fort fram o tillbaka haha..

nu i kväll så blir de soffan, lite chip och någon film.
mer orkar ja verkligen inte hihi..

vad gör ni denna lördags kvällen?

Här kommer iallafall lite bilder från gårdagen.
själv grejen va att ja tog massor men nästan alla va suddiga ;)


jag


sandra och stephanie



annika & fiiina frida



Linda, jeanette och sofia =)



Sabina och emmie



Fina sandra & jag



Jag & emelie



Finaste & bästa sara & jag



Vi tjejer <3



emma



Fina sofia & jag



Mina tjejer <3



En jävla full bella haha, sara kom inte riktigt med :P



Sofia & Jag




En såå lyckad kväll!!!
Maten vi åt innan va sååå god.
alkoholen flöda ALL NIGHT LONG
underbara människor som man lärt känna <3

De ska bli riktigt trist och inte ses varje dag mer, men som alla redan pratar om så kommer de bli en återträff längre fram och den ser ja fram i mot :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: