nattiiizzz

nu ska ja krypa ner i min säng.

jag e galet trött, har huvudvärk ( tagit en treo, så försvinner nog snart )
kl ringer tidigt i morgon.. hmm tror ja får ställa den på kvart över 7.

Hade kollat fel på schemat, trodde ja sluta 17 i morgon men nej de gjorde ja inte.. ja sluta 18.
så blir 9-18 i morgon.. så jag får hoppas ja orkar dra ut till maxi sen.
vill ju verkligen ha min mobil och de skulle ta upp till 1 vecka att få den.
så måste ju in o beställa den liksom ;)

Det  sååå varmt ( nej ja klagar inte hihihi ) Men ja rinner bort, duscha liksom för en stund sen, men känns som de kan kvitta för lär ju säkert få¨duscha av mej i morgon bitti med..

fläkten är min bästa vän just nu ;)
Är den eran oxå??? hihi..

nä nu ska ja sluta babbla om oviktiga saker :P

Sov gott mina fina vänner ( och ni andra som läser )

pussss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oh ja! FLäktarna används flitigt här hemma! :D

2011-07-01 | 00:38:16
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: