nu...

hello!!!

Sista lektionen va inställd i dag så sluta 12.00 *skööönt*
gick ner till trudes o boka klipptid ;) yes på tisdag klipper ja av håret :)
Hur ja kommer klippa de får ja se, men antagligen några av alternativen ja la upp i går ;)

ska bli skönt som tusan att bli av med mitt långa slitna hår nu, kommer säkert några tårar, men är nog värt det i slutändan ;)

Har precis ätit lite och ska snart sätta i gång o plugga. Har prov i morgon :/

sen så blev ja lite irriterad när ja kom hem och upptäckte att min sallad ja hade med mej till skolan som ja aldrig åt eftersom vi sluta tolv, hade runnit ur lådan och påsen eller inte själva salladen men oljan i..
FUCK!!
så va bara att ställa sig o plocka ur allt i väskan och som tur va hade ja inga böcker med mej i dag.
men min kalender är en aning flötig nu haha ILLA!!

sen fick ja reda på att om kanske ett år ska de börja en ny utbildning på komvux.
butikschefsutbildning... fan man e ju liiite sugen aså haha..
fast ja orkar nog inte plugga mer..
Men den är ju inte förens om ett år, så mycket kan hända under året.
jobb är ju min första prio nu.

tåls att tänka på hihi...

i går passa jag på och städa lite medans de ändå va skit väder, men i dag ser de lika kaos ut..
wtf eller....
så ska nog plocka iordning lite innan ja gräver ner huvudet i F*TT småföretagande b boken..

Hoppas ni haft en bra dag hittils?

puss hej

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, visst blir man lite sugen? :) Jag har tänkt på de hela dagen. Men frågan är om man klarar av matten bara :/ Hur går det med pluggandet? PUSS BÄSTA

2011-06-08 | 23:05:48
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: