oj oj oj

hej på er!!

kom precis hem från skolan, alltid skönt o komma hem tidigt.
Fick tillbaka inköp och varuhanterings provet i dag och ja klara det *gött*

Jag är mer nervös över provet ja gjorde i går, fy fan :(

Min helg kommer INTE va rolig kan ja medela er!!
har sååå mycket att göra

tills måndag ska detta göras!!

- Göra klart mitt projektarbete ( har ALLT kvar) hur fan ska ja klara det!!!
- En inlämning
- Göra två prov på måndag eftermiddag ( småföretagande B )

+ att jag jobbar på söndag.

hur ska ja hinna :(
ska sätta mej om en stund o göra inlämningen. Den är väl inte så svårt.
sen efter ska ja fortsätta på min projekt.
harl liksom gjort framsida och öppetider.. har nog säkert 40 grejer till som ska vara med :(

ja vill bara att ALLT ska va klart nu och vill bara hinna med allt i helgen.
annars får ja inget betyg på fredag utan för en rest.
och hur kul är de att se alla få sina betyg och inget få själv!!!
FUCK!!

men visst jag har ingen annan än mej själv att skylla.

nä jag har inget roligt att skriva

puss hej

Kommentarer
Postat av: Sandriisen

Jag vet att det är mycket nu i slutet. Man ångrar sig nu att man inte tagit tag i vissa saker tidigare, eller hur? :( Usch! Men du kommer klara det, jag är helt säker på de. Tror varken Niklas eller Peter skulle sätta IG på dig i något ämne. Man får ha IG på ett prov i en kurs iaf. Lycka till med pluggandet! <3

2011-06-10 | 20:08:08
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: