små kallt

hejsvejs..

fan de e allt lite små kallt i min lägenhet..
de ska de inte va när det är den 21 juni!!!

Dagen har varit bra :D
åkte ut till mamma o pappa som sagt ( om ni läste tidigare inlägg ) hela familjen va där + moster och kusin barn från norge :D
vi åt mat, fika, spela krocket och hade det UNDERBART

Nu är ja jätte trött, så kommer nog inte va vaken så sent i dag ;)

I morgon ska ja med min moster o kusinbarn in till stan en sväng. sen får ja se vad som händer mer i morgon =)

Fick en sen födelsedags present av min mormor som hon hade skickat med
-Pengar ( de gillas hihi )


Skicka nyss ut en "inbjudan" till en kväll hemma hos mej den 2:a juli.
eftersom ja varken firar min födelsedag eller examen så ville ja dra ihop ett gäng tjejer och bara ha en vin kväll med vin såklart eller annat som ni vill dricka hihi, tjata, skratta, spela spel och bara haaa sååå kul =)
Man ses ju inte så ofta så en sådan kväll behövs känner jag :D
Jag saknar mina vänner, som ja ser allt för sällan :(

längtar till tusen nu :)
3 har redan svarat och sagt JA :) wihoo!!

Om DU vill komma så e det bara att skriva här, för ja visste liksom inte vilka ja skulle skicka till och ja har säkert missat någon, för ja skicka iväg till alla samtidigt och man missar lätt ett namn ( inte min mening i så fall) Men vill du komma så e min dörr alltid öppen.
2 juli är det alltså som gäller ;)

Nä nu ska ja lägga mej o kika på film.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: