today

hej hej..

dagan har varit bra, jag åkte ut till mamma o pappa.
solen va framme en bra stund så satt i solen en liten stund o gotta mej =)
sen blev de middag o slapp i soffan *lovely*

sen drog ja till en killkompis en stund och nu ligger ja i soffan o äter "ostkrokar" och kollar på MIN MAN joel kinnaman.... Han är ju så grymt snygg och sexig *mums*
alla falk filmerna har ja sett miljoner ggr just för att se honom hihi..

vad har ni gjort i dag då?

i morgon kommer min moster och mitt kusinbarn från norge så kommer nog spendera dagen med dom hemma hos mamma o pappa.
hoppas på fint väder i morgon ( de ska inte bli de, men man kan hoppas) så man kan sola.


måla om naglarna i dag

blev rosa :D naglacket e från H&M



nä nu ska ja kolla klar på falk och sen blir de en dusch innan sängen väntar..
är sååå trött

puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kinnaman är sååå sexig!!!

2011-06-21 | 07:18:34
URL: http://Wikerud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: