4 timmar

ja har nu sovit i nästan 4 timmar fick migrän förut o spydde och la mej ner i soffan o tog en sömntablett.

Jag hade migrän i går och jag har sovit oroligt i natt och vaknat från o till hela morgonen.

gick upp gjorde mej iordning, pluggade och ja kände att ja hade huvudvärk, men tänkte ähh de försvinner nog.
Men så fel ja hade.
fick helt enkelt stanna hemma.

hur mår jag nu??
Har fortfrande huvudvärk o mår illa. Men liiite bättre känns de.
Får hoppas de försvinner helt för detta är fan nästan värre än o va sjuk.

hur mår ni i dag då?

Mamma va här förut innan ja somna på soffan.
Hon hade varit o handlat åt mej *underbara mamma*

ja så här kommer de inte gå i många knop i dag aså.
Men kl är ju redan 16 så dagen är ju snart slut.


Här ska ni få ett till filmtips.

Once fallen
När Chance (Brian Presley) återvänder hem efter fem år i fängelse, har han bestämt sig för att fly sitt förflutna, börja ett nytt liv och sluta fred med sin far, Liam(Ed Harris), som är chef för den ariska brödraskapet och avtjänar ett livstidsstraff för mord. Vid sin frigivning, blir hans drömmar om en framtid utan brottslighet, börja falla sönder när han tvingas att ta sin bästa kompis skuld till en lokal gangster.

Kan inte säga så mycket mer för då berättar man allt ;)
men ja tyckte den va riktigt bra faktiskt.
sevärd absolut.

trailer


Me today
Ja som sagt ja hann ju sminka mej o grejer innan helvetet bröt ut.
så kan ju bjuda på de =)

 blev en guldig sminkning i dag ;)

 puss på er :D

inga bilder att hänga i julgranen precis, men ni får se dem ändå haha.
Jag va ju som sagt inte pigg när ja tog dem heller.

hejdå


Kommentarer
Postat av: emmaohman

usch stackars, migrän är så jobbigt :(

2011-03-23 | 17:55:45
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Fanny

Dom där mammorna är bara för underbara. Vad skulle man göra utan dom..?!

2011-03-23 | 20:59:47
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: emmaohman

svar: Jag får den här frågan flera gånger i veckan och jag säger jämt nej för det känns dumt att välja ut någon jag kan teckna av. skulle inte hinna teckna av alla som frågar. Men jag tror jag skulle kunna göra ett undantag nu eftersom jag följer din blogg. Och vilket pris har jag ingen aning om vad jag skulle vilja sätta på det. Något förslag ? :D

2011-03-23 | 21:33:31
URL: http://emmaohman.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack för tipset på filmen gumsi!! =)

Pöss

2011-03-24 | 08:08:02
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Sandris

Ussch då :( Hoppas det är bättre idag iaf! Kram

2011-03-24 | 15:16:37
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: