behöver jag pass?

hej igen..

sitter just nu i soffan hemma hos mamma o pappa och känner doften av tacos =)
blir tacopaj eller ja inte riktigt tacopaj, får vi har inte pajbotten i haha..
men ska bli suuuper gött iallafall =)

Vad gör ni?

Fick mycket plugg gjort förut och de känns skönt, behöver man inte ha sååå mycket ångest över det iallafall.
sen tog ja mej en promenix till affären innan ja tog bussen ut hit.
guuud vilken härligt väder det har varit vååår fast ändå inte vår, men vissa vårkänslor kom fram ;)

sen trodde ja att ja glömt mitt pass hemma, men de låg fint i min ficka.
( ska man till ryd är de bäst och ha med sig pass, you never know hahahaha )

Dagen har gått sjukt fort iallafall och jag ska inte röra mitt arsle mer i dag.
ska bosätta mej här i soffan och bara ta det lugnt.

Me today

 speglen är visst lite dammig eller nått haha.. jaja :)


 körde blått i dag :)

 ögonskuggan syns inte så mycket :(    men blanda blått o grönt.

 

haha mycket egobilder :)

Nä nu va visst maten klar

viii hööörs

pöss

Kommentarer
Postat av: Sandris

Najsig du är! ;)

2011-03-24 | 15:18:03
URL: http://sandriiiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: