Blått

hejsvejs..

Nu är jag äntligen hemma, har haft fullt upp hela dagen och varför kom alla o handla just i dag=)?
stått i kassan typ hela dagen och sen haft lite rea grejer som skulle märkas osv.
Dagen har gått fort och nu sitter jag i soffan o slappar en liten stund innan ja måste göra lite saker.

eftersom vi har inventering i morgon så går jag 07.00-18.00 i morgon.
kommer va heeelt död när ja kommer hem.

så blir att fixa allt nu, duscha, laga mat ( frukost bjuder åhléns på i morgon, DE GILLAS) och sen blir de tidigt i säng.
eller ja MÅSTE ju se BB iallafall, men efter de blir de sängen direkt :D

så likabra o fixa allt nu på en gång.

Vilket underbart vädret de har varit i dag, va uppe på taket o rökte på lunchen o de va såååå härligt i solen :)

Vad har ni haft för er i dag då?

hann ta kort i morses faktiskt haha..

Blev blått i dag :)

 

solen va framme i morses och då tog ja på mej mina nya solbrillor :D



nej nu ska jag laga mat och duscha..

seee ya :)

puss


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt att du trivs på din praktikplats!

2011-03-30 | 20:18:23
URL: http://wikerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: