byta någon?

studierna sätter sina spår nu.

denna veckan har ja haft huvudvärk var och varannan dag typ.
I går och i dag har de varit värst.

Jag har sådan spännings huvudvärk nu så ja vet inte vaaart jag ska ta vägen.
försökte vila bort den förut men gick inte..

såhär ser de ut framför mej



sammanlagt 7 A4 papper bak o fram med anteckningar
samt 11 dator skrivna anteckningar..

hur faan ska man få in allt.

Ja de blir en rolig kväll o natt för min del.

Gör just nu lite mat o ska äta lite.
sen tillbaka till allt detta..

SKJUT MEJ!!

ändå pausen ja ska ha det är när BB är i kväll ( går inte missa haha )
fy faan vad jag skratta i går!!!

och ja va tydligen inte den ända haha..
ja gud va kul :)

Nej nu är de dax o äta lite, tänkte bara uppdatera hur min situation ser ut förtillfället :P

NÅGON SOM VILL BYTA ;)

pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja jobba eller sluta gnäll.

2011-03-18 | 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: