Dag 2

hej sötisar :D

Har typ precis kommit hem och de va såå skönt o kasta sig i soffan, fötterna gör liiite ont bara haha..

Ska bara slappa en liten stund innan ja gör mat tills i morgon och kvällsmat till mej själv.

Dagen har gått fort.
Varit uppe i dag på skönhet och har varit massor o göra hela tiden, men det e så skoj :D
sen kan ja nääästan hela kassan nu, förut returer och sånt.

Hur har eran dag varit och vad har ni gjort för skoj=)?

Vakna av ett ryck kl 09.00 i morses, yes ja hade försovit mej, aså ja börjar ju inte förens 10 men att bli klar på 30 min e ju pain haha..
men jag hann :)

tyvärr hann ja dock inga kort i dag heller sorry.

o nu e man för sliten för o ta något ;)

Nu till de dagligen infon o BB haha..
aså seriöst, madde är ju trash aså, vem höll hon INTE på med i gårdagens program?
äckligt är vad det är...
Gurkan va skiiit full *asg* men undrar lite vart hans s.k nykterist va?
sara släppte fan loss lite och de va väl skoj att se, för de händer ju inte allt för ofta direkt.

stör mej lite på vanessa nu, trodde inte ja skulle göra de, men liiite gör jag allt.
annie då?? herregud e hon Bi eller?? näe fy.

ja de hände en del och nu längtar ja till kvällens avsnitt :)

Nä nu ska ja laga mat

puss

Kommentarer
Postat av: Linda Bladh

Du ja satt med hakan i knät igår!!! fi f*n va de höll på!! Madde är ju så billig! och whats up med Annie?? Såg du att hon blev lite "på" på Katerina, shit!! Ska bli intressant och se om Rodney slår "rekordet" då ;) borde inte va några problem med trash Madde ;)

2011-03-29 | 19:00:26
Postat av: emmaohman

svar: hehe jasså jag har inte sett en enda med den jackan :O men jag bor ju i luleå så ;)haha

2011-03-29 | 21:05:06
URL: http://emmaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: