Date

hejsvejs..

Gud va kallt det är.. nästan så jag hoppar in i en dusch för 2 ggr i dag aså.

Men har varit underbart väder i dag, hoppas det vädret är här för att stanna :)

Har inte gjort så mycket i dag, mest tagit de lugnt och nu ikväll hade jag kvällsmats date med liniz =)
hon hade bakat bröd i går och de va smaskens =) sen satt vi o tjöta lite o kolla på olika mat program =)
en mysigt avslut på denna kvällen :)

Har precis kollat på BB och yttligare en som lämnar huset.
haha japps de är nog tufft ocvh va inlåst, jobbigare än vad man tror.

I morgon är de dax för skola igen.
Såg att många hade skivit på face att provet i dag va sååå svårt.
8 sidor och typ bara 1 timma på sig att skriva och att de BARA VA UTRÄKNINGAR..
hur fan hinner man de??
ja jag e glad att jag skippade de i dag för jag hade då inte klarat de, utan gör nog mitt på måndag.

ska iallafall lägga en ansiktsmask snart och sen försöka komma i säng ganska snart.

Hoppas ni haft en toppen dag?

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: