Fredagen <3

hejsvejs.

förlåt för en dålig uppdatering i dag.

Har inte varit hemma sen halv 8 i morses. och kom hem typ 23.30 haha..

Dagen har varit TOPPEN!!!

först va det skola som gällde, hade prov och jag TROR att de gick bra, godkänt måste de ju iallafall va ;)
sen fick ja reda på mitt näthandelsprov som ja gjorde häromdagen.
GODKÄNT =) tack tack..
kändes sådär när ja hade gjort de, men att jag kom över G gränsen va ju LOVELY :)

efter ja hade gjort provet i moreses, bjöd lina mej på frukost *mums*
sen drog vi in till stan o kika runt lite.
finns sååå mycket fint.

skulle köpa vårjacka, men hitta ingen, så får göra ett nytt försök en annan dag ;)
va även inne på åhléns o påminnde dem att ja kommer på måndag =)
och de hade de inte glömt *bra där* haha..
fick även reda på att det är inventering som gäller på torsdag.
så kommer bli en lååång dag. Kommer gå 07.00-18.00 *jippie*
Men får betalt för de timmar som är utöver praktik tiden, så det e ju skönt =) extra pengar dör ingen av. Inte jag iallafall haha..

sen drog vi ut till elins esplanad och blev lite shopping.

Detta!!



Ett typ linne/armlös tunika eller vad man kallar det haha. Blir snygg om man har något över.
49kr på cassels



ett par solbrillor på cubus 38 kr
och ett hårband även de från cubus 10kr

ja så de blev liiite shopping på rean hihi..

efter vi va klara så gick vi och handla massa gott.
chips och godis och tacos =)
så i dag har de flötats ordentligt, ja de får man unna sig med =)

Har kollat på finalen av let´s dance och även BB.

Har haft en sååå bra dag, tack hjärtat <3 Va precis detta ja behövde kände jag. LOVE U

Me today

 

 

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag =)

strax blir de sängen.

Får se hur de blir i morgon, meningen va utgång. Men lina fick hoppa in o jobba till 18 och sen kanske hon får jobba söndag med och då vet ifan om hon orkar utgång.
så de återstår att se i morgon.
Jag e lite sugen iallafall =)

puss på er

Kommentarer
Postat av: lina

tack själv gumman var super dag verkligen.... love u pussa <3

2011-03-27 | 03:25:58
URL: http://liniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: