Jag e inte förvånad

hej hej på er!!

Ja jag e verkligen INTE förvånad att de är snöblandat regn ute.
De lilla vårkänslorna försvann direkt.
Har ju varit toppen väder de senaste dagarna, kallt o blåsigt men ändå skönt med sol.
Men nu kommer kylan igen :(

Hemma från skolan nu iallafall.
varit mycket skratt o flum i dag haha.. aså vi e ju som vi är =)
haft brandutbildning i 2 timmar och de va faktiskt intressant och han som prata va duktig.
hade förväntat mej att jag skulle somna, men nej helt ärligt lyssna man noga =)

Jag fick även demostrera hur man drar ut en sådan där typ säkerhetsgrej på brandsläkaren, hahah..
ingen ville ju så ja fick snällt gå fram haha..
efter praktiken ska vi får öva att spruta på eld med den haha.. spännande va ;)

Nu är jag galet trött som ALLTID men ska ställa mej o laga lite mat och sen städa.
likabra o fixa allt nu innan man blir föööör trött.

i morgon blir de en kort dag, 8-12 =) ME LIKE
Vi ska ha en lektion på morgonen och sen efter drar hela kvällen ut till elins esplanad för studiebesök mellan 10-12 sen efter de ska några av oss i klassen käka lunch ihop. tror de blir alpina =)


Me today

 

Nej nu ska jag laga lite mat =)

hörs sen

pöss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, usch vad deppig man blev av de här vädret!! Blääää

2011-03-09 | 16:14:34
URL: http://wikerud.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja nu får allt våren komma tycker jag!! Fin du är!

2011-03-11 | 09:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: